Online verkoop groeit.

Steeds meer mensen bestellen online. Het is leuk, handig en makkelijk. Maar klanten willen hun aankopen ook steeds sneller, beter en tegen goede prijzen bezorgd hebben. Ook de aflevering van de bestelling moet klanten een goed gevoel geven.

Tevreden klanten, loyale klanten.

Met de Izipack app krijgen jouw klanten de regie over hun bestellingen. Zij bepalen waar, wanneer en hoe zij hun pakketten ontvangen, versturen of retourneren. Moeiteloos, duurzaam en veilig met een positieve invloed op het CO2 footprint.

Jouw voordelen.

Tariefdifferentiatie: dankzij onze mesh netwerk, wordt de kortste en meest efficiënte weg van A naar B berekend (en in rekening gebracht).

Mogelijkheid voor jouw klanten om bestellingen te bundelen in één door hen gekozen afleverlocatie en moment.

In de toekomst zullen we met “Streekzegels” werken.

Smart retour sturen: klanten geven hun pakketten mee aan de Izipack koerier. Extra voordelen voor iedereen!

Jij mag later aanleveren, toch krijgen jouw klanten hun pakketten op tijd.

Vanaf de hub direct weer laten verzenden van geretourneerde producten naar een nieuwe klant.

Onze app is veilig, gebruiksvriendelijk en duurzaam.

1. Klant bestelt

Klant bestelt via een door jou gekozen kanaal en deelt daarbij een “bezorgverzoek”. Dit kan makkelijk via Whatsapp als je geen webwinkel hebt.

2. Zending aanmaken 

Door op het bezorgverzoek te klikken maak je met drie klikken een pakketlabel aan. De klant krijgt realtime bevestiging in de app.

3. Naar Izipack Hub

Het pakket wordt door jou aan het einde van de middag bij de Izipack Hub gebracht, of door onze afhaalservice opgehaald.

4. Bezorgd!

De klant haalt het pakket dezelfde dag op uit een slimme pakketkluis, of krijgt het pakket ‘s avonds bezorgd door een fietskoerier.

De online portal.